سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چاپ و تکثیر سی دی
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  tarahan chapnegar[2]
 

مرکزتخصصی چاپ سی دی ،چاپ دی وی دی ،چاپ دیجیتال ، افست و استمپر(چاپ CD، چاپ DVD، تولیداستمپرCD ،سی دی اورجینال وکف نقره ای، تولیداستمپرDVD ، دی وی دی اورجینال ،چاپ تراکت وسربرگ ،چاپ انواع کارت ویزیت ،چاپ بروشور و کاتالوگ ،چاپ تقویم رو میزی ۹۸ ،چاپ پلات لمینت ، استند وسازه های نمایشگاهی) خدمات قابل ارایه این مجموعه به مشتریان عزیر می باشد.

    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 1
کل بازدید : 25304
کل یادداشتها ها : 21

نوشته شده در تاریخ 97/7/11 ساعت 11:43 ص توسط tarahan chapnegar


منظور از چاپ فلش کارت آموزشی چیست ؟

چاپ فلش کارت آموزشی با توجه به روند یادگیری های نوین و همیشه در دسترس موسسات آموزشی در همه رده سنی ها اعم از خردسال ،کودک ،نوجوان و بزرگسالان و همه نوع آموزش ها اعم از یادگیری زبان در موسسات مختلف آموزشی  ،یادگیری حروف الفبا در رده سنی کودک و خردسال در موسساتی از قبیل مهد کودک ها سرای محله ها و یا آموزش دروس مختلف اعم از درسی و غیر درسی  و غیره …. همیشه مورد استفاده قرار میگیرد.

از این رو این مجموعه با سابقه تولید انواع پکیج های آموزشی که عموما شامل انواع لوح فشرده اعم از چاپ سی دی و چاپ دی وی دی و گاها همراهی با کتب مربوطه نیازمند سری های متغییری از فلش کارت های آموزشی را بهمراه داشته، که این مجموعه با توجه به نیاز این مورد امکان چاپ فلش کارت آموزشی را در دستور کار قرار داده و با توجه به سلایق مختلف و رده سنی های مختلف نسبت به تولید انواع فلش کارت آماده همکاری با موسسات و مرکز آموزشی که در زمینه تولید پکیج های آموزشی را دارند می باشد .

 

منبع : http://chapnegar.com










طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ